top of page
-
Wat is het verschil tussen een weddingplanner en een stylist?Een weddingplanner regelt het logistieke en organisatorische aspect van de bruiloft, zoals het boeken van leveranciers en het maken van het draaiboek. Wij als stylist richten zich specifiek op de visuele kant van de dag: de styling van de locatie, tafels, bloemen en decor om een samenhangende en prachtige sfeer te creëren.
-
Kunnen wij jullie ook inhuren voor andere evenementen dan bruiloften?Ja zeker, naast bruiloften bieden wij ook styling aan voor andere evenementen zoals bedrijfsfeesten, babyshowers, verjaardagen, galafeesten en kerst. Elk evenement wordt met zorg en oog voor detail gestyled om de juiste sfeer te creëren.
-
Wat als we nog geen idee hebben hoe we onze bruiloft willen stylen?Geen zorgen! Tijdens een kennismakingsgesprek nemen we de tijd om jullie dag te bespreken en jullie styling wensen te ontdekken. Dit omvat alles, van de gewenste stijl en sfeer tot kleuren en materialen.
-
Kunnen we ons eigen thema of kleurenpalet kiezen?Zeker! Het is jullie dag en wij werken samen met jullie om een concept te ontwikkelen dat volledig aansluit bij jullie stijl, thema en kleurenpalet. Jullie ideeën vormen de basis!
-
Werk jullie samen met leveranciers, zoals bloemisten?Ja, wij hebben een netwerk van betrouwbare leveranciers.
-
Wat kost het stylen van een bruiloft?De kosten zijn afhankelijk van de omvang van de styling en jullie specifieke wensen.
-
Hoe lang van tevoren moeten we jullie boeken voor bruiloft styling?Idealiter boeken jullie ons 6 tot 12 maanden voor de bruiloft, zodat we voldoende tijd hebben om alles goed te plannen en samen te werken met leveranciers. Voor kleinere onderdelen kan het ook op een korter termijn, afhankelijk van beschikbaarheid.
-
Kan je ook alleen de producten huren?Ja, dat kan! Wanneer je ons Styling Plan kiest, maken we een moodboard voor jullie, zodat je een duidelijk beeld krijgt van de gewenste sfeer voor de bruiloft met een offerte van de producthuur. Wat deze dienst anders maakt, is dat wij alle voorbereidingen treffen, maar op de dag zelf hebben jullie de volledige regie. Dit betekent dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor het opbouwen, afbreken en het plaatsen van de producten.
-
Welke optie bieden jullie als de full-service buiten ons budget valt?Wanneer je ons Styling Plan kiest, maken we een moodboard voor jullie, zodat je een duidelijk beeld krijgt van de gewenste sfeer voor de bruiloft met een offerte van de producthuur. Wat deze dienst anders maakt, is dat wij alle voorbereidingen treffen, maar op de dag zelf hebben jullie de volledige regie. Dit betekent dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor het opbouwen, afbreken en het plaatsen van de producten. Omdat wij op de dag zelf niet aanwezig zijn, bespaart dit op de kosten. Houd er wel rekening mee dat dit betekent dat jullie zelf, of aangewezen personen, verantwoordelijk zullen zijn voor deze taken.
-
Hoelang van tevoren worden de bestemmingen en uitjes bekend gemaakt?Het ligt eraan of het een verrassing moet blijven! Maar meestal is het een week van te voren. Zo kan je er ook nog een klein beetje op voorbereiden!
-
Wie zijn Ruth & Simone?Wij zijn Ruth & Simone, ruim 11 jaar geleden kruisten onze paden bij een gedeelde passie: styling. Beiden werkzaam in hetzelfde styling team van een bedrijf. Sinds 2022 zijn we partners in onze eigen onderneming! Het was altijd ons gedeelde droom om samen een bedrijf te runnen, omdat we geloven dat we elkaar op alle vlakken perfect aanvullen. Onze reis begon met een gedeelde passie voor styling, maar het gaat verder dan dat. Het gaat over het delen van creativiteit, visie, hard werken en een diepgaande vriendschap. Samen streven we ernaar om magische momenten te creëren, om verhalen te vertellen met onze styling, en om onze klanten te helpen bij het verwezenlijken van hun dromen. Lees meer bij Over ons
-
Samenwerken met Ruths? Vermeld worden door Ruths?Wij vinden het ontzettend leuk om samenwerkingen aan te gaan! Mail naar info@ruth-s.nl voor meer informatie en wie weet voor een tof gesprek!
-
Mijn vraag staat er niet tussen. Hoe kan ik contact opnemen?Je kan het contactformulier invullen, je kan mailen naar info@ruth-s.nl of je kan ons natuurlijk ook bellen.
-
Welke betaalmethoden zijn er?De Opdrachtgever ontvangt na akkoord op de offerte de eerste factuur met 30% van het totaal bedrag. Dit dient als aanbetaling. Vier weken voordat het event plaatsvindt ontvangt de Opdrachtgever de factuur met de overige 70%. Deze factuur dient voordat de gelegenheid plaatsvindt te zijn voldaan.
-
Kan ik achteraf betalen?Helaas kun je niet achteraf betalen.
bottom of page